Volkswagen sai 1 liitrist kätte 272 hj

Lisaks uuele 12-silindrilisele mootorile esitlesid Volkswageni insenerid rahvusvahelisel mootorite nõupidamisel ka 1,0 3-silindrilist TSI-d, millel on võimsust 272 hj. Jõuallika maksimaalne pöördemoment on seejuures 270 nm. Uus jõuallikas põhineb olemasoleval Volkswagen Polo mootoril, kuid sellele on lisatud "mõningad geenid Polo WRC ralliauto jõuallikast". Uudsetest lahendustest on kasutusele võetud e-booster elektriline turbo ja väljalaskegaaside abil töötavad turbod. Volkswageni kontserni jõuallikate arendusjuhi kinnitusel näitab see konkreetne mootor, kui suured varud on tegelikult jõuallikates veel olemas. Kahjuks on tegu aga vaid ideemootoriga, selle jõudmine seeriatootmisse pole praegu kõne all. Küll kasutatakse konkreetse mootori arendamisel saadud kogemusi seeriamootorite arendamiseks.
"Vau!"
Väike tähelepanek
VastaKustutanm= nanomeeter (pikkusühik)
Nm= njuutonmeeter (jõuühik)
Fossiilkütuste mootorid pole veel oma võimalusi ammendanud.
VastaKustutaSee on kindlasti sõnum elektriautode tootjatele