esmaspäev, 25. aprill 2016

Audi esitles uut TT RS-i

Audi TT RS. Foto: Audi
Audi tõi Pekingi autonäitusele uue põlvkonna Audi TT RS-i, seda nii kupee kui ka rotsterina. Sportliku sõiduki südameks on 2,5-liitrine alumiiniumplokiga turbomootor, millel võimsust 400 hj (60 hobujõudu rohkem kui TT RS-i eelmisel põlvkonnal). Mootori maksimaalne pöördemoment on 480 njuutonmeetrit. Lisaks on mootor 10 kilo kergem kui eelmine malmplokiga jõuallikas. Jõuallikas töötab paaris seitsmekäigulise kahe siduriga automaatkäigukastiga, mille juhtimine käib roolil olevate hoobadega. Käsikäigukasti uuele TT RS-ile aga üldse enam ei pakuta. Küll säilitab auto kiiretele Audi mudelitele omase nelikveosüsteemi. Nullist sajani peaks TT RS kiirendama 3,7 (kupee) või 3,9 (rotster) sekundiga. Lisaks spekuleeritakse võimaluse üle, et tulekul on veelgi kiirem "Plus" mudel. Baasmudeliga võrreldes on auto vedrustust madaldatud 1 cm võrra, lisaks on autol lisatasu maksmise korral muudetava jäikusega amortisaatorid. Tavaoludes on Audi TT RS-il 19-tollised veljed ja rehvid, lisatasu eest saab hankida ka tolli võrra suuremad jalavarjud. Lisavarustuse nimekirjas on ka keraamilised pidurikettad. Väliselt tunneb Audi TT RS-i ära järgmiste detailide põhjal: suurte õhuvõtuavadega esimene kaitseraud, uus tagumine kaitseraud koos ovaalsete otstega väljalasketorudega, karbilaiendid, fikseeritud tagatiib ja süsinikkiust peeglikatted. Euroopas jõuab Audi TT RS müügile käesoleva aasta sügisel, kupee baashinnaks Saksamaal on 66 400 €, rotster läheb maksma 69 200 €.
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi
Audi TT RS. Foto: Audi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar