reede, 17. aprill 2015

Peugeot lõhkas üllatuspommi 500-hj Peugeot 308 hübriidi näol

Peugeot 308 R Hybrid. Foto: Peugeot
Eest ära, Audi ja Volkswagen: Peugeot esitles 500-hj mootoriga eriti kuuma Peugeot 308 R Hybridit. 3 jõuallika (2 elektrimootorit ja sisepõlemismootor) maksimaalne pöördemoment on 730 nm. 1,6 turbomootor suudab toota - 270 hj. Üks 115-hj elektrimootor on paigutatud 6-käigulisse käigukasti, teine sama võimas jõuallikas aga tagasillale. Seega on Peugeot 308 R Hybrid kõigele muule lisaks veel ka nelikveoline. Auto akud paiknevad tagasilla ees, tavaliselt kütusepaagile reserveeritud kohas, 50-l kütusepaak kolis aga pagasiruumi. Sõltuvalt juhi poolt valitud sõidurežiimist on muudetav ka auto maksimaalvõimsus, näiteks maanteel liikudes on see 300 hj, ringrajale mõeldud režiimis Track aga 400 hj. Maksimaalne kogus hj antakse aga valla kiirendades. Vajadusel suudab auto liikuda ka ainult elektri jõul, siis on põhilise töömehe rollis tagasillal olev elektrimootor. Eesmine elektrimootor on aga abiks eelkõige kiirenduse ajal. Auto akusid laetakse pidurdamisel ja vabaveeremisel, samuti saab neid turgutada seinakontaktist. 0-100 km/h suudab 308 R Hybrid kiirendada 4 s-ga, maksimaalkiirus on piiratud 250 km/h. Keskmiseks kütusekuluks lubatakse 3 l/100 km. Et tegu on eelkõige ideeautoga, siis pole Peugeot 308 R Hybrid'i võimalused seeriatootmisse pääsemiseks just suured.
"Väga lahe masin. Ma loodan, et see pääseb seeriatootmisesse, aga ei usu väga."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar