pühapäev, 14. juuni 2015

Nissan seletab lahti GT-R LM Nismo radikaalse aerodünaamilise lahenduse

Nissan GT-R LM NISMO
Nissan osaleb Le Mansi 24h sõidul sõna otseses mõttes revolutsioonilise masinaga. Kui enamik kiireid ringrajaautosid on taga asetseva mootoriga, siis Nissan tõstis mootori ette ning muutis auto põhimõtteliselt esiveoliseks, kuigi oma panuse kiirendamisesse annavad jätkuvalt ka tagumised rattad. Paljuski on asi kinni WEC autode disainimise reeglistikus, mis seab tugevad piirangud auto tagaosas aerodünaamilise survejõu leidmisele. Auto esiosa on regulatsioonide osas tunduvalt vabam ning Nissan üritabki seda nišši ära kasutada. Allpool olevas video seletab Nissan, kuidas nad loodavad läbi nutikate aerodünaamiliste lahenduste konkurentidest kiiremad olla. Muuhulgas väidetakse ka, et GT-R LM Nismo suudab 240 km/h pea alaspidi sõita.















"Äge masin."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar