Nissan seletab lahti GT-R LM Nismo radikaalse aerodünaamilise lahenduse
Nissan
osaleb Le Mansi 24h sõidul sõna
otseses mõttes revolutsioonilise masinaga. Kui enamik kiireid
ringrajaautosid on taga asetseva mootoriga, siis Nissan tõstis mootori
ette ning muutis auto põhimõtteliselt esiveoliseks, kuigi oma panuse
kiirendamisesse annavad jätkuvalt ka tagumised rattad. Paljuski
on asi kinni WEC autode disainimise reeglistikus, mis seab tugevad
piirangud auto tagaosas aerodünaamilise survejõu leidmisele. Auto esiosa
on regulatsioonide osas tunduvalt vabam ning Nissan üritabki seda nišši
ära kasutada. Allpool olevas video seletab Nissan, kuidas nad
loodavad läbi nutikate aerodünaamiliste lahenduste konkurentidest
kiiremad olla. Muuhulgas väidetakse ka, et GT-R LM Nismo suudab 240 km/h pea alaspidi sõita.
"Äge masin."
"Äge masin."
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar