pühapäev, 14. juuni 2015

Takata turvapatjade remont ja tagasikutsumine võib võtta aastaid

Takata
Takata andis mõni aeg tagasi USA riigiinstitutsioonide nõudmistele järele ning tunnistas defektseid turvapatju. Koos sellega teatati 34 000 000 ohtliku turvasüsteemiga autost, mis nüüd korda tuleb teha. Et tegu on täiesti enneolematu tagasikutsumisega, alustati protsessi kõigepealt turvapatjade väljavahetamise planeerimisega. Sellega loodetakse valmis saada alles sügiseks ning seejärel peaks ka selguma, kui kaua kõikide mudelite parandamiseks aega läheb. 34 000 000 masina turvapatjade või seal asuvate detailide vahetamine ei käi kiirelt. Praegu toodab Takata 740 000 asenduskomplekti kuus, sügiseks loodetakse see tõsta juba 1 000 000. On aga selge, et ainuüksi tootmise tõttu venib protsess juba rohkem kui 2 a pikkuseks ning kui siia juurde arvutada veel autode töökodadesse tagasi kutsumine ning seal remondiks kuluv aeg, pikeneb protsess veelgi. Samal ajal jätkab Takata sama koosseisuga turvapatjade tootmist, öeldes, et väidetavalt probleeme tekitav niiskust endasse imev ammooniumnitraat vahetatakse 1.võimalusel välja guanidiinnitraadi vastu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar