Takata turvapatjade remont ja tagasikutsumine võib võtta aastaid
Takata andis mõni aeg tagasi USA riigiinstitutsioonide nõudmistele järele ning tunnistas defektseid
turvapatju. Koos sellega teatati 34 000 000 ohtliku turvasüsteemiga
autost, mis nüüd korda tuleb teha. Et tegu on täiesti enneolematu tagasikutsumisega, alustati
protsessi kõigepealt turvapatjade väljavahetamise planeerimisega.
Sellega loodetakse valmis saada alles sügiseks ning seejärel peaks ka
selguma, kui kaua kõikide mudelite parandamiseks aega läheb. 34 000 000 masina turvapatjade või seal asuvate detailide vahetamine ei käi
kiirelt. Praegu toodab Takata 740 000 asenduskomplekti kuus, sügiseks
loodetakse see tõsta juba 1 000 000. On aga selge, et ainuüksi
tootmise tõttu venib protsess juba rohkem kui 2 a pikkuseks ning
kui siia juurde arvutada veel autode töökodadesse tagasi kutsumine ning
seal remondiks kuluv aeg, pikeneb protsess veelgi. Samal ajal
jätkab Takata sama koosseisuga turvapatjade tootmist, öeldes, et
väidetavalt probleeme tekitav niiskust endasse imev ammooniumnitraat
vahetatakse 1.võimalusel välja guanidiinnitraadi vastu.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar