Volkswagen jagab oma brändid 4 valdusühingusse
Volkswagenil
on kavas üsna suur sisemine ümberkorraldus. Ettevõte
detsentraliseeritakse ning olemasolevad 12 autobrändi jagatakse nelja
erineva eesmärgiga valdusühingusse. Brändid jagatakse loogilistesse gruppidesse. Volkswagen, Seat ja Skoda koondatakse niiöelda tavaliste autode gruppi ning Audi,
Lamborghini ja Ducati teevad omavahel juba
praegu laialdast koostööd ning nemad moodustavad oma veidi sportlikuma
grupi. Kokku pannakse ka Porsche, Bentley ja Bugatti ning viimase grupi
moodustavad kommertssõidukid, ehk Volkswagen Commercial, Scania ja Man. Muutused
on hakanud toimuma peale Volkswagen Groupi eelmise juhi sunnitud tagasiastumist. Eelmine juht eelistas nimelt tsentraliseeritud
juhtimisstruktuuri, nii et temal oleks alati ülevaade igal pool
toimuvast. Tema loodud struktuuri kritiseeriti aga tihtipeale
aeglase reaktsiooniaja tõttu. Brändide loogilistesse gruppidesse
jaotamine peaks seda vähendama ning võimaldama sarnase eesmärgiga
brändidel kiiremini ja efektiivsemalt turumuutustele reageerida.
"Hea idee!"
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar