kolmapäev, 17. juuni 2015

Volkswagen jagab oma brändid 4 valdusühingusse

Ferdinand Piech
Volkswagenil on kavas üsna suur sisemine ümberkorraldus. Ettevõte detsentraliseeritakse ning olemasolevad 12 autobrändi jagatakse nelja erineva eesmärgiga valdusühingusse. Brändid jagatakse loogilistesse gruppidesse. Volkswagen, Seat ja Skoda koondatakse niiöelda tavaliste autode gruppi ning Audi, Lamborghini ja Ducati teevad omavahel juba praegu laialdast koostööd ning nemad moodustavad oma veidi sportlikuma grupi. Kokku pannakse ka Porsche, Bentley ja Bugatti ning viimase grupi moodustavad kommertssõidukid, ehk Volkswagen Commercial, Scania ja Man. Muutused on hakanud toimuma peale Volkswagen Groupi eelmise juhi sunnitud tagasiastumist. Eelmine juht eelistas nimelt tsentraliseeritud juhtimisstruktuuri, nii et temal oleks alati ülevaade igal pool toimuvast. Tema loodud struktuuri kritiseeriti aga tihtipeale aeglase reaktsiooniaja tõttu. Brändide loogilistesse gruppidesse jaotamine peaks seda vähendama ning võimaldama sarnase eesmärgiga brändidel kiiremini ja efektiivsemalt turumuutustele reageerida.
"Hea idee!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar