teisipäev, 7. aprill 2015


Võtmeta Porsche Panamera avamine võtab vaid loetud sekundid!

 

Aasta on kasutatud autode turul alanud aktiivselt  

Eesti suurima automüügiportaali auto24 andmetel on kasutatud autode turul 2015. aasta alanud suhteliselt aktiivselt ja omanikuvahetusi toimub rohkem kui möödunud aasta algul.

Omanikuvahetusi toimub rohkem
Värskelt avaldatud andmed uute sõiduautode müügi kohta 2015 1.kvartalis näitasid, et müüginumbrid püsivad enam-vähem sarnasel tasemel eelmise aasta sama perioodiga. Aga kasutatud autode turul on auto24 portaali andmetel toimunud liikumist rohkem. Antud trendi toetab ka Maanteeameti statistika sõiduautode järelturu osas. Kui auto24 portaali tavakasutajate poolt sisestatud kuulutuste arv tänavu 1.kvartalis kasvas paari protsendi jagu võrreldes möödunud aasta sama perioodiga, siis keskmine aktiivsete kuulutuste arv oli jällegi veidike väiksem. See näitab, et kuulutusi liigub rohkem portaalist läbi ja autod saavad müüdud.
Hinnad on aasta algul kõrgemad
Eks aktiviseerumist näitab ka eelmise aastaga lõpuga võrreldes toimunud hinnatõus. 2014 oli keskmine tavakasutajate autode hind 5693 €, siis tänavu 1.kvartalis 6385 €. Kuigi hinnatõus tundub suur, siis pole see eelmise aasta jooksul toimunud väikese hinnalangusega võrreldes midagi erilist. Ka eelmise aasta esimeses kvartalis olid hinnad kõrgemad aasta keskmisega võrreldes.
Sarnast trendi näitavad ka automüügiettevõtete poolt pakutavate kasutatud autode hinnad. 2014 1.kvartalis oli keskmine hind 11 158 €, kogu 2014 keskmine hind pooletuhande võrra madalam ja käesoleva aasta esimeses kvartalis jällegi 450 € võrra kõrgem. Mediaanhindade võrdluses on tõusud-langused enam-vähem sarnased.
Müügiperioodid ja populaarsuse edetabelid pole muutunud
Müügiperioodide osas pole võrreldes eelmise aasta keskmise tasemega suuremaid muutusi toimunud. Natuke on küll kasvanud nii tavakasutajate kui automüügiettevõtete poolt pakutavate autode müügiperioodid eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes, kuid 2014 keskmisega võrreldes on tänavu esimeses kvartalis jäänud müügiperioodid samale tasemele. Tavakasutajate autod lähevad müügiks keskmiselt 50,5 päevaga ja autopoodide pakutavad 79,7 päevaga. Muutunud pole ka populaarsemate markide ja mudelite edetabelid ning jätkuvalt pole võrdset Saksamaa autotootjate toodangule. Ikka on järjestus BMW, Audi, Volkswagen, Mercedes-Benz ja Toyota. Mudelite seast on aga lemmikuks Audi A6, millele järgnevad BMW 5.seeria, Volkswagen Passat, Audi A4 ja BMW 3.seeria.


Riias peetakse nädalavahetusel Baltimaade aasta suurimat autonäitust 

Sel nädalavahetusel, 10. kuni 12. aprillini peetakse Riias, Kipsala näitusekeskuses traditsioonilist autonäitust Auto Exotica 2015 Riga International Motor Show.
Üritus on jaotatud nelja ossa:
  • Auto - pühendatud uutele autodele
  • Transport Engineering - pühendatud veokitele ja tarbesõidukitele
  • Auto Mechanics - pühendatud autode remondiks ja hoolduseks vajalikule 
  • Auto Exotica - pühendatud tuunitud ja ekstravagantsetele sõidukitele ning nende lisavarustusele
Ühe põneva uudismudelina jõuab näitusekülastajate ette Ultima GTR, mis suudab tänu 700-hj mootorile 100 km/h kiirendada 2,6 s. Uudismudelitest jõuavad näitusesaali veel Mazda2, KIA Sorento, Fiat 500X, Fiat Doblo, Jeep Renegade, BMW X6, Nissan Pulsar, Subaru Outback, Jeep Grand Cherokee ja Audi A6. Rootslane Peter Oskarson tutvustab maailma lühemat Volvot, samuti tervet rida Volvode baasil loodud sõidukeid, mille kohta käivad terminid lowrider ja hotrod. Volvode väljapaneku lipulaevaks peaks aga saama täielikult renoveeritud 1960 Volvo Amazon. Hotroad LT ja Tuningteam tutvustavad Riias aga oma kätetöid, teiste seas on uue elu saanud Chevrolet Corvette, Dodge Challenger SRT ja VW Golf. MTM tutvustab Rias aga Audi TT RS-i, mille maksimumkiirus on nüüd üle 300 km/h. Riia automuuseum, mille "kodu" Bikernieki ringraja kõrval ootab ikka renoveerimistööde lõppu, toob Kipsala näitusehallidesse nõukogude perioodi erisõidukid: miilitsa-, kiirabi- ja eriteenistuste autod. Oma sõiduvahendeid tutvustab ka üks Läti parimaid driftijaid Gvido Elksnis. Pilet autonäitusele maksab 6 €, tudengitele, õpilastele ja pensionäridele aga 4 €. Kui seitsmeaastased lapsed saavad näitusele tasuta. Perepilet maksab 14 eurot. Kipsala messikeskus asub aadressil Kipsalas iela 8, Riia. Näituse veebikülg on leitav http://www.bt1.lv/auto/index_eng.htm.


Kia Optima universaal jääb unistuseks?

Kia Sportspace. Foto: Kia
Ideeautona Genfi autonäitusel debüteerinud Kia Sportspace universaalkerega Kia Optima seeriatootmisse ei jõua. Sellele vihjas ajakirjaga vestelnud Kia Ameerika tootejuht, kelle sõnul poleks universaalile piisavalt ostjaid, et tagada auto tootmisega seotud kulude katmist.
Samuti võtaks Optima universaal ära kliente Kia jaoks oluliselt Kia Sportagelt, sellist kannibalismi ei saa Kia endale aga lubada. Samas võivad need sõnad peegeldada eelkõige olukorda USA turul, mitte aga Kia tegevust Euroopas ja siinset mudelivalikut. Siiani on Kia Optima olnud müügil vaid sedaan-versioonis.


Volvo LifePaint muudab nähtamatud nähtavaks


Volvo LifePaint. Foto: Volvo

Volvo propageerib uut värvi LifePaint, mis võimaldab muuta pimedas halvasti nähtavad objektid ja liiklejad väga hästi nähtavateks. LifePaint on päevavalguses nähtamatu vedelik, mis riietele ja esemetele pihustatuna hakkab auto valgusvihus helendama. See aga tähendab, et näiteks jalgratturid on kaasliiklejatele väga hästi pimedas näha. Aerosoolpudelist pihustatav LifePaint püsib u nädala, seejärel tuleb pinnakatet taas värskendada. Valgust peegeldava kihi rollis on üliväikesed klaaskuulid. Esialgu pakutakse LifePaint'i vaid Londoni ümbruses toimuva testiprojekti raames, osutub see aga edukaks, võib LifePaint saada aga laiema leviku.


Mercedes-Benz GLE hakkab maksma 53 966 €

Mercedes-Benz GLE. Foto: Daimler
Mercedes- tegi teatavaks oma uuenenud maasturi Mercedes-Benz GLE baashinna, auto kõige odavam versioon maksab koduturul 53 966 €. Tellimusi autole võetakse vastu alates sellest nädalast, esimesed autod jõuavad klientideni augustis. GLE-d saab osta 7 erineva jõuallikaga ning kas taga- või nelikveolisena. Baasmudeliks on 204-hj GLE 250d, mille südameks on 2,2 diiselmootor ja millel veavad tagarattad. Hübriidjõuallikaga GLE 500e 442 hj eest tuleb maksta minimaalselt 73 899 €, sportlik GLE 63 AMG maksab aga suisa 111 384 €.

 

ZAZ taasalustab autotootmist

 

ZAZ Lanos. Foto: ZAZ
ZAZ taasalustab sellel nädalal autode tootmist, tehas seisis keerukate majandusolude tõttu vähemalt 3 kuud. Tänase seisuga on juba mitu nädalat pressitud uute autode jaoks mõeldud keredetaile, 1. 2015 ZAZ-id lahkuvad tehasest juba sellel nädalal. Müügile jõuavad värskelt toodetud sõidukid aprilli 2.pooles. Tootmises olevate mudelite valik on küllaltki lai: ZAZ Lanos/Sens, Vida (1.põlvkonna Chevrolet Aveo) ja Forza (mujal tuntud kui Chery Bonus/Very). Hetkel pole selge, kui kaua tehas töötab, kõik sõltub sellest, kui suurt huvi majanduslikust ja sõjalisest kriisist räsitud ukrainlased uute autode vastu ülesse näitavad. Teadaolevalt töötab tehas hetkel vaid neljandiku ulatuses maksimumvõimsusest.



Jaguar F-Pace näeb ilmavalgust Frankfurtis
 
Jaguar F-Pace. Foto: Jaguar
Jaguari ajaloo 1.maastur, F-Pace, jõuab laiema publiku ette sügisesel Frankfurti autonäitusel, müügisalongidesse saadetakse uus maastur 2016. Praegu testitakse juba praktiliselt tootmisküpseid prototüüpe, käimas on uue maasturi lõppviimistlus. F-Pace jõuallikate valiku moodustavad peamiselt 4-silindrilised bensiini- ja diiselmootorid, mis kuuluvad jõuallikate perekonda Ingenium.
Lisaks peaks mootorivalikusse jõudma ka 3-liitrine kompressorlaadimisega 6-silindriline jõuallikas, millest kujundatakse mootor F-Pace tippmudeli jaoks. Jaguar loodab oma maasturist konkurenti  Porsche Macanile ja BMW X4-le. Eeldatavalt saab F-Pace'st üks Jaguari enimmüüdud mudeleid. Jaguar F-Pace hinnatase peaks algama 50 000 €.


Hyundai HND-12 Enduro võttis eeskujuks mootorrattad

Hyundai HND-12 Enduro. Foto: Hyundai
Seouli autonäitusel esitleti Hyundai uut HND-12 Endurot, mille loomisel on eeskuju saadud sama nimetuse alla koonduvatest matkamootorratastest. Samas pole Hyundai interpretatsioon mitte mudas müttamiseks mõeldud maastur, vaid auto neile, kelle koduks on linnadžungel ja kokkupuutepunktiks loodusega parimal juhul murul parkimine. Hyundai kõnepruugis on HND-12 Enduro mõeldud küll linnades elavatele energilise ja jõulise elustiiliga inimestele. Tulemuseks on küllaltki omapärase välimusega sõiduk, mille jõuallikaks on 2,0 4-silindriline turbomootor, mis töötab paaris 7-käigulise 2 siduriga käigukastiga. Hetkel on HND-12 Enduro puhtakujuline ideeauto, kuid tõenäoliselt kantakse sellel testitud kujunduslahendused mõnele peatsele seeriamudelile.

 

SsangYong plaanib juba uut crossoverit 

SsangYong XAV. Foto: SsangYong
SsangYong jätkab oma mudelivaliku uuendamist, Seouli autonäitusel tutvustati uut SsangYong XAV-i. Olemasolevast SsangYongi mudelivalikust peaks see sõiduk välja vahetama SsangYong Korando. Põneva disainiga auto jõuallikaks on oodatult hübriidmootor, mis seob 1,6 sisepõlemismootori ja mõned elektrimootorid. Ideeauto varustusse kuuluvad ka dünaamiline õhkvedrustus ja riidest katusepaneel. Juhul kui XAV lähima paari aasta jooksul seeriatootmisse jõuab, asetub ta aste ülespoole SsangYongi Tivolist.

Toyota RAV4 saab koos uuenenud välimusega hübriidjõuallika

Toyota RAV4. Foto: Toyota
Toyota hakkab uuenenud RAV4-a esmakordselt pakkuma ka hübriidjõuallikaga versioonis. Uus hübriidjõuallikas seob aga 2,5 bensiinimootori ja elektrimootori. Elekter tagab RAV4 jaoks ka nelikveo olemasolu. Kui võimas hübriidjõuallikaga Toyota RAV4 tegelikult on ning millised on tema dünaamilised näitajad, avalikustab ettevõte millalgi aasta 2.pooles. Hübriidjõuallikaga RAV4 peaks olema võimalik osta Euroopas 2016 alguses. Mudelivärskenduse käigus sai RAV4 endale uue esiosa kujunduse ning kvaliteetsema interjööri. Juhiabi süsteemidest jõuavad RAV4 varustusse Lane Departure Alert, Automatic High Beam ja Road Sign Assist ning täiendatud Pre-Collision System.
Esmakordselt saab RAV4 ostja autoga kaasa ka Panoramic View Monitori, mis võimaldab keskkonsoolil oleva ekraani kaudu näha auto ümber toimuvat.

Mitsubishi Outlander noorenes 

Mitsubishi Outlander. Foto: Mitsubishi
Mitsubishi esitles New Yorgi autonäitusel Mitsubishi Outlanderi värskendatud versiooni. Eeskujuks selles on olnud Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S, mida laiemale publikule tutvustati eelmisel aastal. Muutused on eelkõige kosmeetilised: uus esi- ja tagaosa kujundus, LED-tuled ja 18" veljed.
Väidetavalt on jäigemaks muudetud ka Outlanderi keret, vähendatud salongi jõudvat müra ja vibratsiooni, muudetud vedrustuse seadeid ning lisatud elektriline roolivõimendi. Auto sisemuses ootavad sõitjaid uus rool ning navigatsiooni- ja meelelahutussüsteem, samuti täienenud turva- ja juhiabisüsteemide valik. Milline on uuenenud Outlanderi jõuallikate valik pole praegu veel teada. Tõenäoliselt on see sarnane crossoveri praeguse versiooni jõuallikate valikule.


Porsche saavutas poole miiliga kiiruseks 352,57 km/h!

8. märtsil sündis USA-s üks Porschede maailma jaoks oluline rekord: 1700-hj Porsche 997 Turbo suutis poole miiliga saavutada tippkiiruseks 352,57 km/h. Autot piloteeris selle ehitaja Anthony Taylor, masina sünnile aitas kaasa Evolution Motorsports.








 

Audi TT ja Porsche Panamera saavad Mercedeselt konkurendid?

Mercedese täheke leiab tee kahele uuele sõidukile. Foto: Daimler

Mercedes-Benz plaanib luua konkurendid Audi kupeele TT ja Porsche sedaanile Panamera.
Selliste sõidukitega loodetakse täiendada ettevõtte mudelivalikut ning suurendada käivet.
Mõlema auto arendamisega tegeleb AMG. Audi TT loomisel kasutatakse esirattaveolist veermikku MFA2, mis teeb oma debüüdi 2017 uue A-klassi Mercedesega. TT rivaal jõuab laiema publiku ette millalgi hiljem, selle välimus on mõjutatud Mercedes-AMG GT disainist. Lisaks kupeele plaanitakse sellist autot toota ka pehme katusega variandis. Porsche Panamera konkurent sünnib aga E-klassi veermiku baasil, kuid saab sellest märkimisväärselt erineva disainilahenduse. Selle auto esimene etteaste on millalgi pärast uue E-klassi esitlust järgmisel aastal. Daimleri pressiesindaja, et info mõlema auto kohta on puhas spekulatsioon. Ka on teada, et Mercedese juhatus pole kummagi auto tootmiseks veel rohelist tuld andnud.

 

KTM X-Bow GT4 1.piloodiks on Naomi Schiff

Naomi Schiff. Foto: Reiter EngineeringKTM X-Bow GT4. Foto: Reiter Engineering

Lõpuks on avalikuks saanud esimesed ametlikud fotod KTM-i uuest võidusõiduautost X-Bow GT4, auto esimeseks piloodiks valis Reiter Engineering Naomi Schiffi. Võidusõitja on suurema osa oma elust elanud küll Lõuna-Aafrikas. Võidusõiduga puutus ta kokku esmakordselt 9 a tagasi, kui võitis esmakordselt kardirooli istununa ühel sünnipäeval külaliste vahel korraldatud kardisõidu. 2008 jäi Lõuna-Aafrika kardimeistrivõistlustel vaid 1 p suuruse kaotusega teiseks, lisas pääses ta esimese naisena rahvusvahelise kardisõidu Rotax World Finale finaali. 2014 võitis ta aga Clio Cup China. Nüüd pääses ta Hans Reiteri toel piloteerima KTM X-Bow GT4. Uus võistlusauto läbis esimesed testisõidud Itaalias Adria ringrajal, lisaks Schiffile lihvis KTM-i sõiduomadusi ka Tomas Enge. Kokku läbisid nad Veneetsia lähedal asuval ringrajal kahe päeva jooksul umbes 400 ringi.
Testisõidul saadud kogemusi hakatakse kasutama juba klientidele mõeldud autode arendamisel. Need peavad oma GT4 eest maksma vähemalt 140 000 €. KTM X-Bow GT4 läheb sel aastal starti 2 sarjas: GT4 European Series ja Pirelli World Challenge.

 

SCG003 püstitas Nürburgringi rajarekordi

SCG003 püstitas uue rajarekordi Nürburgringil, väidetavalt suutsid nad 1 ringi läbida ajaga 6.42. Ametlikku kinnitust video näol sellele veel pole. Seejuures püstitas rekordaja SCG võidusõiduks mõeldud versioon, mis rekordi püstitamise ajal oli võidusõiduklassi GT3 reeglitele vastavas seades. See tähendas piiratud võimsust ja täiendavat ballasti. Ilma nende piiranguteta ennustab meeskond auto ringiajaks 6.30. Absoluutne rajarekord pärineb 80ndate aastate keskpaigast, siis suutis Stefan Bellof Porsche 956 roolis läbida ringi ajaga 6.11,13. Küll on SCG003 aeg parem kui senise superautode rekordiomaniku Pagani Zonda R ringiaeg 6.47,50.
  

Suitsukate
Kuigi diiselmootorite poolt tekitatava tahma hulk on tänu rangetele keskkonnanormidele jäänud aasta-aastalt väiksemaks, jääb aeg-ajalt siiski kaamerate ette sõidukeid, mille väljalaskegaasid on tõeliselt "mahlased". Konkreetsel juhul oli suitsukatte põhjuseks kas külmaga süldiks läinud kütus või siis vigane turbo.









Renault Laguna ja Latitude saavad ühise asenduse
Renault Latitude. Foto: Renault
Renault esitleb 6. juulil uut D-segmendi sõiduautot, mis asendab ettevõtte mudelivalikus korraga 2 autot: mudeleid Laguna ja Latitude. Uuest autost loodetakse konkurenti Volkswagen Passati ja Peugeot 508 jaoks. Müügile jõuab uudismudel sedaani ja universaalina, seni tootevalikus olnud Laguna kupeele asendust pakkuma ei hakata. Hetkel pole selge, millise nime all uut autot müüma hakatakse, tõenäoliselt on tegu täiesti uue mudelinimega, mis rõhutab Renault vaatenurgast uut algust. Müügile jõuab uus Renault septembris. Edu konkurentide ees peaks tagama uue sõiduki efektne disain, uus veermik (Common Module Family (CMF)) ja oma hinnaklassist parem baasvarustus. Renault suutis eelmisel aastal müüa 15 013 Lagunat ja 508 Latitude´i. Uudismudeli aastane läbimüük peaks küündima aga vähemalt 45 000 autoni. Lisaks Euroopale jõuab uus Renault müügile ka Aasias, peamiseks turuks seal on otse loomulikult Hiina.


McLaren P1 vs Porsche 918 Spyder

Motor Trend tõi nõudlikule Laguna Seca ringrajale 2 hetke kõige paremat sportautot: McLaren P1 ja Porsche 918 Spyderi. Ajakiri lootis kohale tuua ka Ferrari LaFerrari, kuid erinevalt 2 eelpool mainitud auto tootjatest, kes olid valmis autode võrdlustesti igati toetama, ei olnud Ferrari esindajad selleks üldsegi valmis. Seega said legendaarsel Laguna Seca ringrajal kõrvuti kilomeetreid neelata vaid Porsche ja McLaren. Kumb neist on  kiirem?

 

 

Delphi isesõitev auto läbis tõrgeteta USA

Delphi poolt loodud isesõitev Audi Q5 sõitis iseseisvalt läbi Põhja-Ameerika, ookeanist ookeanini. Auto teekond viis San Franciscost New Yorki, kokku läbiti 5472 km. Täiesti automaatselt läbis auto sellest distantsist 99 %. Teekonnal saadud infot kasutatakse erinevate tehnoloogiate täiustamiseks ja arendamiseks. Retke ajaliseks kestvuseks oli 9 päeva, selle jooksul läbiti 15 osariiki.






Volkswagen võtab vastu uue Tourani tellimusi

Volkswagen Touran. Foto: Volkswagen
Volkswagen on alustanud tellimuste vastuvõttu uuele Volkswagen Touranile, minimaalselt tuleb auto eest koduturul välja käia 23 350 €. Sõltuvalt kliendi soovist võib auto olla kas 5- või 7-kohaline, 1.variandis on Tourani pagasiruumi suuruseks 743 l. Lisaks sellele on auto salongis veel 47 erinevat laegast või panipaika. Jõuallikate valikus on 2 bensiinimootorit võimsusega 110 ja 150 hj ning 2 TDI diiselmootorit võimsusega 110 ja 150 hj. Hiljem lisanduvad veel ka 180-hj bensiinimootor ja 190-hj diisel. Kõigi nende jõuallikate väljalaskegaasid vastavad Euro 6 keskkonnanormidele, mootorid ise on kuni 19 % varasemast ökonoomsemad.


Jay Leno's Garage - Talbot-Lago Type 150 CS

Maailma ilusaima auto tiitli üheks püüdjaks on Jay Leno garaaži külaline, 1937 Talbot-Lago Type 150 CS. Auto omanikuks on The Mullin Automotive Museum, selle omaniku käes on elegantne kupee juba 30 a.






5.04

Nelson Piquet võitis Long Beachi elektrivormelite etapi

Nelson Piquet juunior. Foto: FIA Formula E
Kuulsal Long Beachi tänavarajal toimunud Formula E 6.etapi võitis Nelson Piquet juunior.
3.stardikohalt võistlust alustanud brasiillane möödus juba esimesel ringil esireast alustanud Daniel Abtist ja sarja punktiliidrist Nicolas Prostist ning püsis kindlalt võistluse liidrina kuni finišini. Ägedam heitlus käis ülejäänud poodiumikohtade pärast ja selles võitluses jäi peale Jean-Eric Vergne, kes edestas finišis napilt Lucas di Grassit ja Sebastien Buemit. Long Beachi võistlust sarja liidrina alustanud Prost finišeeris alles 14. kohal ja nii möödusid punktitabelis temast nii Lucas di Grassi kui ka Nelson Piquet, kel on nüüd vastavalt 75 ja 74 p. Prost langes sarjas 3., prantslasel on koos 69 p. Järgnevatel kohtadel on Sebastien Buemi 55, Sam Bird 52 ja Antonio Felix da Costa 43 p-ga.


Raul Jeets saavutas Iirimaa rallil 9. koha

Raul Jeets. Foto: FIA ERC
Raul Jeets ja Andrus Toom saavutasid Euroopa meistrivõistluste 3. etapil, Iirimaa rallil kokkuvõttes 9. koha. Elus esimesel täispikal asfaldirallil MM Motorspordi Ford Fiesta R5 autol osalenud Raul Jeets jäi ise kohaga esikümnes igati rahule, sest enamik konkurentidest olid asfaldirallidelt palju suurema kogemusega. Ralli võit kuulus Craig Breenile, kes edestas finišis 2 etapi järel EM-sarja punktiliidrit  Kajetan Kajetanowiczi 6,4 s-iga. Mullune Eesti meister, Aleksei Lukjanuk lõpetas võistluse 6.kohaga. Tänu etapivõidule tõusis Craig Breen ka EM-võistluste uueks liidriks möödudes 3 p-ga Kajetanowiczist.



Hyundai uue i20 WRC auto debüüt toimub Saksamaa rallil 

Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC). Foto: Hyundai
Hyundai teatas, et planeerib uue i20 WRC autoga 1.korda võistlustulle astuda augusti lõpus toimuval Saksamaa rallil. Juba talvest on Hyundai aktiivselt testinud uue põlvkonna i20 mudeli baasil ehitatud WRC autot. Tiimijuhi sõnul ei soovi nad uut autot enne kasutusele võtta, kui see on tõesti valmis MM-sarjas etapivõitudeks. „Arvestades, et Volkswagen kasutab uut Polo WRC autot juba aasta algusest peale, siis meie praeguse auto kiirus Mehhikos oli isegi veidi üllatav,“ tõdes Alain Penasse. „Aga uue autoga tuleme välja siis, kui see on valmis VW Polost jagu saama.“

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar