neljapäev, 4. veebruar 2016

Hyundai uus aasta tõi müüginumbrite järsu kukkumise

4. veebruar 2016
Hyundai Tucson FCV
Hyundai jaoks pole 2016. aasta alanud just kõige paremini. Jaanuarikuus vähenes autotootja uute autode müük võrreldes eelmise aasta sama perioodiga koguni 13 %.  Hyundai süüdistab languses Hiina turu ärakukkumist ning tõsiseid raskus Venemaal. Hyundai kodumaal Lõuna-Koreas vähenes müük 1,1 %, ülejäänud maailmas aga koguni 14 %. Kokku müüs Hyundai jaanuarikuus 338 035 autot. Samas pole Hyundai jaoks kõik kadunud. USA-s õnnestus müüginumbreid protsendi võrra tõsta, suuresti tänu populaarsele Tucsoni linnamaasturile. Hyundai panustabki nüüd üsna agressiivselt Põhja-Ameerikale, kus loodetakse müüginumbrite kasvu uuelt Elantralt ning uuenduskuuri läbinud Santa Fe'lt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar