Hyundai uus aasta tõi müüginumbrite järsu kukkumise
4. veebruar 2016
Hyundai
jaoks pole 2016. aasta alanud just kõige paremini. Jaanuarikuus vähenes
autotootja uute autode müük võrreldes eelmise aasta sama perioodiga
koguni 13 %. Hyundai süüdistab languses Hiina turu
ärakukkumist ning tõsiseid raskus Venemaal. Hyundai kodumaal
Lõuna-Koreas vähenes müük 1,1 %, ülejäänud maailmas aga koguni
14 %. Kokku müüs Hyundai jaanuarikuus 338 035 autot. Samas pole Hyundai jaoks kõik kadunud. USA-s
õnnestus müüginumbreid protsendi võrra tõsta, suuresti tänu
populaarsele Tucsoni linnamaasturile. Hyundai panustabki nüüd üsna
agressiivselt Põhja-Ameerikale, kus loodetakse müüginumbrite kasvu uuelt
Elantralt ning uuenduskuuri läbinud Santa Fe'lt.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar