Renault’ müügitulemused kinnitavad: uusi autosid müüakse Eestis rohkem kui Lätis-Leedus
4. veebruar 2016
Kuigi
Eesti on Balti riikidest väikseim, müüakse siin kõige rohkem uusi
autosid. Renault’ eelmise aasta Baltikumi müügitulemused näitavad, et
55 % autodest müüdi Eestisse. Renault’ Baltikumi tegevdirektor: “2015.
aastal osteti Eestis 2209 uut Renault’ sõiduautot ja tarbesõidukit, see
on 55% meie poolt Baltikumi müüdud sõidukite koguarvust. Sõiduautode
osakaal eelmise aasta Renault’ läbimüügist oli Eestis kõrgem kui Lätis
ja Leedus. Tarbesõidukite turul on Renault Eestis kolme enimmüüdava
kaubamärgi hulgas, sarnane postitsioon on Renault’l ka Lätis ja Leedus.” Eestis
müüs Renault eelmisel aastal kokku 2209 sõidukit, millest 79% olid
sõiduautod ja 21% tarbesõidukid. Kolmes Balti riigis kokku müüs Renault
4044 sõidukit, millest 71% olid sõiduautod ja 29% tarbesõidukid. 2015.
aasta müügitulemuste põhjal on Renault Eestis kolmas autobränd Toyota
ja Škoda järel. 2016. aastat alustas Renault Eestis 8,9%-lise
turuosaga. “Renault oli eelmisel aastal Eestis üks kõige rohkem
läbimüüki kasvatanud autobrände, mille kasv oli 24,5%. 2015. aastal tõi
Renault autoturule kolm uuenenud tehnoloogia ja disainiga mudelit:
Kadjari, Espace’i ja Talismani. 2016. aastal jätkab Renault mudelite
uuendamisega: varakevadel tuleb turule uus Megane’i, seejärel Talisman
Grandtour, uuenenud Master, Clio, Scenic ja aasta lõpus Fluence’i
järeltulija. Käesoleva aasta lõpuks on Renault uuendanud pea kogu oma
mudelivaliku,” ütles tegevdirektor.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar