Volkswagen ei oska hinnata, kui kalliks diiselmootorite skandaal kujuneb
Peale petutarkvara olemasolu avastamist reageeris Volkswagen esialgu üsna kiirelt, seades autode parandamiseks koheselt kõrvale 6,5 miljardit eurot. Üsna kiirelt selgus, et selles ei piisa ning eelmise aasta lõpus suurendas Volkswagen Grupp läbi erinevate lühiajaliste laenude skandaali tagajärgede likvideerimiseks veel täiendavad 18,5 miljardit €. Samal ajal jätkuvad aga vaidlused, kuidas ja mil määral Volkswagen oma viga peab heastama asuma. Kui Euroopas on autode parandamisega juba algust tehtud, siis USA-s pole siiamaani õnnestunud leida ametivõime rahuldavaid lahendusi 2,0- ja 3,0-liitriste mootoritega autode regulatsioonidele vastavaks muutmiseks. Samuti ringlevad jätkuvalt jutud, nagu võiks Volkswagen osa müüdud autodest klientidelt tagasi osta, mis tõstaks kulusid märkimisväärselt.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar