laupäev, 30. mai 2015

GM on hädas pikapite nõudlusega

GMC Canyon 2015
GM ennustas algusest peale uuele Chevrolet Coloradole ja GMC Canyonile suurt nõudlust, kuid inimeste huvi nende suurte masinate vastu on isegi kogenud autotootjat üllatanud. Et igas positiivses asjas on ka midagi negatiivset, siis GM on päris tõsiselt hädas Colorado ja Canyoni nõudluse rahuldamisega. Juba praegu töötab General Motorsi Missouris paiknev kastiautosid valmistav tehas täisvõimsusel ehk 3 vahetuses. Nüüd asus GM otsima veel 1000 töötajat, et panna tehas tööle ka nädalavahetustel, tõstmaks sellega tootmismahte 2000 masina võrra kuus. Sinna lisanduvad ka väikesed pausid, näiteks tööaja sisse mittearvestatav väike puhkepaus, mis hoiaks kokku 18 min tööaega päevas, ehk terve tehase peale u 3500 autot aastas. Chevrolet Colorado ja GMC Canvyoni näol on tegu tõepoolest edukate mudelitega. Aprillis veetsid mudelid enne omaniku leidmist keskmiselt kõigest 12 päeva diileri juures. Kusjuures kirsiks tordil on see, et koguni 43 % nende mudelite ostjatest omas varem mõne konkurendi pikapit, näiteks Ford F-150, Toyota Tacomat võid Dodge Dakotat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar