GM on hädas pikapite nõudlusega
GM ennustas algusest peale uuele Chevrolet Coloradole ja GMC
Canyonile suurt nõudlust, kuid inimeste huvi nende suurte masinate vastu
on isegi kogenud autotootjat üllatanud. Et igas positiivses asjas on ka midagi negatiivset, siis GM on päris tõsiselt hädas Colorado ja Canyoni nõudluse rahuldamisega. Juba
praegu töötab General Motorsi Missouris paiknev kastiautosid valmistav
tehas täisvõimsusel ehk 3 vahetuses. Nüüd asus GM otsima veel 1000 töötajat, et panna tehas tööle ka nädalavahetustel, tõstmaks
sellega tootmismahte 2000 masina võrra kuus. Sinna lisanduvad ka
väikesed pausid, näiteks tööaja sisse mittearvestatav väike puhkepaus,
mis hoiaks kokku 18 min tööaega päevas, ehk terve tehase peale u 3500 autot aastas. Chevrolet Colorado ja GMC Canvyoni näol on
tegu tõepoolest edukate mudelitega. Aprillis veetsid mudelid enne
omaniku leidmist keskmiselt kõigest 12 päeva diileri juures. Kusjuures
kirsiks tordil on see, et koguni 43 % nende mudelite ostjatest
omas varem mõne konkurendi pikapit, näiteks Ford F-150, Toyota Tacomat võid Dodge Dakotat.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar