Tesla laiendab liikuvate esinduste programmi
Tesla
peab Ameerikas kõva võitlust õiguse üle oma autosid otse klientidele
müüa. Mõnedes osariikides see õnnestub, teistes mitte. Sel suvel plaanib
aga Tesla veelkord näidata, miks nende otse klientidele müümise
lahendus on lihtsalt parem. Nimelt plaanib Tesla kliendid ise üles otsida ning suvisel kuumal ajal strateegilistes asukohtades ajutised pop-up
poed püsti panna. Need mobiilsed müügipunktid koosnevad 2
konteinerist, mis on eksklusiivsema mulje loomiseks korralikult
viimistletud. Kogu kupatuse ülespanek (suures plaanis 2 konteri
ühendamine ning peale sõitu esemete turvakinnitustest lahti ühendamine)
peaks aega võtma 2 h ning Model S-i müügisalong ongi püsti. Iseasi
muidugi, kui palju inimesi on valmis endale ostma 100 000 € autot
rannas päevitamast tulles. Kui aga mitte midagi muud, siis brändi
tuntust suurendab programm kindlasti. Teslal kasutab juba praegu mobiilseid poode Euroopas.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar