laupäev, 30. mai 2015

Tesla laiendab liikuvate esinduste programmi

Telsa Model S Unplugged Performance
Tesla peab Ameerikas kõva võitlust õiguse üle oma autosid otse klientidele müüa. Mõnedes osariikides see õnnestub, teistes mitte. Sel suvel plaanib aga Tesla veelkord näidata, miks nende otse klientidele müümise lahendus on lihtsalt parem. Nimelt plaanib Tesla kliendid ise üles otsida ning suvisel kuumal ajal strateegilistes asukohtades ajutised pop-up poed püsti panna. Need mobiilsed müügipunktid koosnevad 2 konteinerist, mis on eksklusiivsema mulje loomiseks korralikult viimistletud. Kogu kupatuse ülespanek (suures plaanis 2 konteri ühendamine ning peale sõitu esemete turvakinnitustest lahti ühendamine) peaks aega võtma 2 h ning Model S-i müügisalong ongi püsti. Iseasi muidugi, kui palju inimesi on valmis endale ostma 100 000 € autot rannas päevitamast tulles. Kui aga mitte midagi muud, siis brändi tuntust suurendab programm kindlasti. Teslal kasutab juba praegu mobiilseid poode Euroopas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar