Toyota on jätkuvalt kõige väärtuslikum autobränd
Millward
Brown on juba peaaegu 10 a oma raportis BrandZ arvutanud välja
erinevate brändide väärtused. Kui terve maailma kõige väärtuslikemate
brändide seas troonivad tehnoloogiahiiud nagu näiteks Apple, Google ja
Microsoft, siis 1.autotootja leiab üldarvestuses alles 30. kohalt.
Üldarvestuses 30., kuid autotootjate arvestuses on juba pikemat aega 1.kohta hoidnud Toyota, kelle väärtus on viimase aastaga küll 2 % langenud, kuid teised pole siiski järgi jõudnud. Toyotale on üpris lähedale jõudnud aga BMW. Autotööstuse esiviisiku moodustavad veel Mercedes-Benz, Honda ja Ford. 6. on Nissan. Viimase aastaga on tõusnud Audi, kes möödus oma kontsernikaaslasest Volkswagenist, et haarata endale 7.koht. Muutused on toimunud ka esikümne lõpus, kust sel aastal ei leia enam Chevrolet'd ja Hyundaid, kelle asemele on tõusnud Land Rover ja Lexus.
"Hästi, Toyota!"
Üldarvestuses 30., kuid autotootjate arvestuses on juba pikemat aega 1.kohta hoidnud Toyota, kelle väärtus on viimase aastaga küll 2 % langenud, kuid teised pole siiski järgi jõudnud. Toyotale on üpris lähedale jõudnud aga BMW. Autotööstuse esiviisiku moodustavad veel Mercedes-Benz, Honda ja Ford. 6. on Nissan. Viimase aastaga on tõusnud Audi, kes möödus oma kontsernikaaslasest Volkswagenist, et haarata endale 7.koht. Muutused on toimunud ka esikümne lõpus, kust sel aastal ei leia enam Chevrolet'd ja Hyundaid, kelle asemele on tõusnud Land Rover ja Lexus.
"Hästi, Toyota!"
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar