reede, 29. mai 2015

Mercedese veokitele saab tellida hüdraulilise esiveo

Daimler Hydraulic Auxillary Drive. Foto: Daimler
Daimler pakub Mercedese Arocsile ja Actrosele hüdraulilist esisillavedu Daimler Hydraulic Auxiliary Drive, mis suurendab autode läbivust kehvades oludes, teisalt aga aitab hoida mõistlikul tasemel kütusekulu. Sarnaseid lahendusi pakuvad juba MAN (Hydrodrive), Renault ja Volvo. Erinevalt tavalisest esiveost kus veojõud kantakse esisillale läbi kardaani, kasutab hüdrauliline süsteem esisilla käitamiseks kõrge surve all olevat õli. Õli pumbatakse kõrge surve all esisilla rummudes olevatesse hüdromootoritesse. Tulemuseks on süsteem, mis töötab vaid siis, kui seda tõesti vaja on, võimaldades nii klassikaliste nelikveosüsteemidega võrreldes hoida väiksemana energiakadusid. Hüdraulilise esiveo kaalub süsteem u 400 kg klassikalise esiveo 575 kg asemel. Hüdrauliline esivedu toimib kuni 25 km/h. Hetkel on hüdraulilist nelikvedu võimalik tellida Mercedes Arocs 1845 LS 4x2-le.






























"Hea süsteem!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar